fredag den 12. august 2011

Indkøb #2

Jeg lovede jo at opdatere jer i forbindelse med den der sparerunde herhjemme.

I søndags smuttede vi i Bilka og glemte lidt det der spare noget, men alligevel blev det ikke så slemt for jeg tog mig selv i flere gange at tænke ”får vi det spist bare fordi det er billigt?”..


Vi fik købt en del pålæg, da de havde sådan nogle dumme tilbud med ’ta 6 pakker for xx kr.’, så der er pålæg til resten af august nu i køleskabet og så 4 bakker Kærgården 40% for 35 kr – de holder nok også helt til oktober (2 kom i fryseren) + 2 flasker opvaskemiddel..

Vi endte med at bruge 387 kr. Men hvis jeg fordeler det kun til augustmåned (1 bakke Kærgården, 1 pakke ost, 1 bæger smøreost, ½ flaske opvaskemiddel, osv.) brugte vi i alt 210 kr.

Derudover købte jeg en liter mælk i går og eftersom købmanden havde lukket måtte jeg i Døgneren så gav 9 kr. for en liter minimælk!

Så i dag d. 12.08. har vi i alt brugt 269 kr. på mad…

Det er lidt mere end jeg havde håbet på, men så skal vi heller ikke købe smør, pålæg, osv. resten af måneden.. Det skal nok lykkedes!

Jeg skrev jo ca. 150 kr. i ugen og det er jo så max. 300 kr. d. 14.08., så det holder vi forhåbentligt!

Desuden var jeg alene hjemme i går aftes og jeg tænkte at jeg ikke kunne leve af chokoladeboller til aftensmad, så fandt lidt ting og sager i huset og endte med denne tallerken som vel er indbegrebet af SU-mad (på trods af at jeg ikke får SU mere, ha ha)

2 kommentarer:

  1. Ser da bare super lækkert ud :)


    Sommerhilsen


    Pelle
    http://skærmiphone.dk/

    SvarSlet
  2. Selvom det er billigt ser det stadig lækkert ud :)


    Henrik
    http://www.mobilreparationer.dk

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget