torsdag den 18. august 2011

GIVE AWAY!!!!


SÅ ER DET KONKURRENCETID!!!

Jeg har nået de 50 faste læsere (plus lidt på bloglovin og nogle som får mail når der kommer nyt indlæg) og derfor skal I sku forkæles nu!

Jeg ledte herhjemme i gemmerne, men synes det var lidt småt med præmie-tingene. Så jeg skrev et par søde mails til ODENSE MARCIPAN og ISIS og de har været helt fantastiske og smidt lidt godter hjem til mig, som I nu kan vinde.


For at sprede godterne lidt vil der i denne give away blive fundet intet mindre end TRE vindere!


Jeg vil ikke afsløre præmierne endnu, da jeg lige venter på at pakken fra ISIS kommer, men er du bageglad og ikke mindst madglad er præmierne lidt godt til at forsøde hverdagen :)

Men dette er en simpel konkurrence og det eneste du skal gøre for at være med er

1 lod: Kommentar til dette indlæg
2 lodder: Kommentar + Fast læser
3 lodder: Kommentar + Fast læser + Linke til konkurrencen hos dig selv

Så du kan deltage med op til 3 lodder.

Konkurrencen slutter onsdag d. 31. august kl. 20.00

74 kommentarer:

  1. Fantastisk :D
    2 lodder, tak.

    SvarSlet
  2. Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder:)
    Håber jeg er heldig og vinde :):)

    SvarSlet
  3. yaaahj ;) Jeg deltager med 3 lodder :) Huuuuhuuuu....

    SvarSlet
  4. Hurra for dig - godt gået - og gerne to lodder til mig - kh Sanne

    SvarSlet
  5. Jeg glæder mig til at se hvad, der er i pakkerne :-) Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :-)

    SvarSlet
  6. Til lykke med de 50 - jeg er fast læser og har nu også kommenteret :-)

    SvarSlet
  7. Nej hvor spændende - elsker produkterne fra isis og chokoladesovsen fra Odense :) Jeg er med på 2 lodder. Mvh. En fast læser Louise (louisegpedersen@hotmail.com)

    SvarSlet
  8. Glæder mig til at se hvad der er i pakkerne :)

    Jeg er med på 2 lodder

    Kh Marie

    SvarSlet
  9. det lyder spændene, jeg er fast læser, man har desværre ikke en blog jeg kan linke på.

    iiihhh jeg håber jeg vinder

    mvh Anja Hansen

    SvarSlet
  10. Weeee....Endelig! Så deltager jeg md to lodder...

    SvarSlet
  11. Ha ha, 3 lodder til marcipan-elskeren her!:oD

    SvarSlet
  12. Den her kan jeg da ikke undgå at deltage i :) Jeg snupper 3 lodder :)

    SvarSlet
  13. Lækkert! Jeg deltager gerne med 2 lodder :0)

    Vh.
    Dorte S.

    SvarSlet
  14. uhhh 2 lodder til mig som fast læser, og nu også med en kommentar :)
    Hav en dejlig dag

    SvarSlet
  15. jeg hapser 2 lodder :D sikke en god give away!!
    - Line

    SvarSlet
  16. Jeg deltager med tre lodder - Fastlæser, kommentar og linker til konkurrencen i min sidebar - håber det er ok. :-)

    //Marie - www.mariemacaron.blogspot.com

    SvarSlet
  17. Karina C. M. Schwartz18. august 2011 kl. 17.51

    Vil da helt klart også være med i konkurrencen om de skønne præmier. Jeg er allerede fast læser, så dette må vel give mig to lodder (nu hvor jeg også kommenterer indlægget).
    I øvrigt, hvordan fik du dem til at donere præmier? Det synes jeg er ret flot af begge - mod en lille smule reklame på din blog. Flot gået af dem - og af dig for at hente præmier hjem. :-)

    SvarSlet
  18. Hvor spændende. Jeg hopper med på 2 lodder.
    sabinesverden.dk

    sabine

    SvarSlet
  19. Uh hvor spændene, jeg vil gerne deltage med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  20. Okay, det er jo en OND præmie :D

    Jeg er med med 2 lodder :)

    SvarSlet
  21. Hey - spændende hvad der er i gaveposen!

    Jeg deltager md to lodder :)

    SvarSlet
  22. YAY! :D
    Jeg krydser fingre for at du trækker et af mine to lodder! :) (Følger bloggen og kommentar:))

    God fornøjelse :)

    SvarSlet
  23. Øj, det lyder lækkert - jeg er på med to lodder :D

    SvarSlet
  24. Skøn give-away!
    Jeg er med på 2 lodder.
    Go' weekend :)

    SvarSlet
  25. UHM! her må kjeg da være med!
    2 lodder til mig :)


    Hvis du afholder andre give aways, er du meget velkommen til at tilføje dem til min side her: GiveAwaysDK

    SvarSlet
  26. Wauw, smider fluks 3 lodder i puljen og krydser fingre. :)

    Line

    SvarSlet
  27. Sikke en dejlig give away(:

    Jeg deltager med 3 lodder(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  28. det er da bare for lækkert, 3 lodder til mig:)

    SvarSlet
  29. Ihh, spændende med nogle hemmelige gevinster!! Det kan jo kun være noget lækkert med de sponsorer, så smider prompte to lodder i puljen og håber det rækker til en top-3!!!;=)

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  30. Jeg nupper et enkelt lod :)

    sara_sk@live.dk

    SvarSlet
  31. Uhhh, det vil jeg gerne vinde. Jeg kommenterer hermed og fast læser er jeg i forvejen:-)

    Mange hilsner fra

    Anne.

    SvarSlet
  32. Også 2 lodder herfra, og håber på held :-)

    SvarSlet
  33. Vil også meget gerne deltage ;)

    SvarSlet
  34. Spændende - og tillykke med de nu 60 faste læsere :-)

    Jeg er frisk på 2 lodder og håber at jeg er en af de heldige vindere

    Mange hilsner fra Eva

    SvarSlet
  35. Spændende give away!
    Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod. :)

    Mvh Susan

    SvarSlet
  36. Uh hvor spændende, jeg er med på 3 lodder og linker med det samme fra min egen blog. Lækre præmier :)

    /Lise

    SvarSlet
  37. Wups! To lodder til mig også :)
    (Jeg er dog ikke helt sikker på hvordan man bliver fast læser - at sætte rss læseren til på google reader, er det ikke godt nok?)

    SvarSlet
  38. Jubii, en konkurrence :D
    - Lækker en af slagsen

    Jeg deltager med et lod - og håber på det bedste :D

    http://itsmypassions.blogspot.com

    SvarSlet
  39. Jeg springer med på 3 lodder :-)
    Og linker straks på min blog!

    SvarSlet
  40. To lodder! :-)
    //MissSunshineCookie

    SvarSlet
  41. Uuuh, dejlig give away!

    Jeg vil gerne deltage med alle 3 lodder. :)

    Eeyorenyk
    www.cautious.dk

    SvarSlet
  42. Mums, lyder lækkert. Kan bestemt ikke stå for søde sager.

    2 lodder.Tillykke med læserne

    SvarSlet
  43. Hej. Jeg vil meget gerne deltage med 3. lodder

    1. lod = kommentar
    2. lod = fast læser (Mette J. Rasmussen)
    3. lod = link i min sidebar på mettejr.dk

    SvarSlet
  44. Det lyder da som en lækker giveaway :)
    Jeg vil gerne deltage med to lodder (fast læser + kommentar).

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  45. Hej...
    Sikke en fed Give Away...
    Håber...
    Jeg deltager med 2 lodder...

    Hav en dejlig søndag...

    Kh Stine

    stinemangorrasmussen@gmail.com

    SvarSlet
  46. Uhh, jeg er med på 3 lodder:)

    Bliver spændende at følge dig.

    Et lille forsigtigt ps. Jeg har også en lille hyggelig give away kørende, måske det var noget for dig? http://inasdesign.blogspot.com/2011/08/give-away-for-august-september.html

    SvarSlet
  47. uhmm.. vil meget gerne deltage med et lod :-)


    venlig hilsen stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  48. Jeg deltager med 2 lodder! ;)

    Og forresten tillykke med de 50, som nu er 70 læsere! ;)

    -Sif

    SvarSlet
  49. Det lyder lækkert - og tillykke med alle læserne!
    Jeg er på med 2 lodder, tak :D

    SvarSlet
  50. Uhh, det lyder spændende. Jeg deltager med 2 lodder. :)

    SvarSlet
  51. Dejlig konkurrence!
    3 lodder tak. Dit billede er i min sidebar!

    Lærke B./Lulleh
    laerke-jubiiNO@SPAMhotmail.com (Fjern NO SPAM)
    www.lullehsverden.blogspot.com << tjek min egen giveaway - vind 250 kr. til Coolstuff!

    SvarSlet
  52. Jeg vil gerne have godter, og så kan jeg rigtigt godt lide din blog :)

    SvarSlet
  53. Jeg er vild med bloggen, og elsker sødt :)

    SvarSlet
  54. Jeg delager gerne med 3 lodder :)

    http://giives.blogspot.com/

    SvarSlet
  55. Ej hvor nogle lækre præmiere! :)
    Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder, tak :)

    Kh Anne
    Anneshyggested.blogspot.com

    SvarSlet
  56. Jeg vil gerne være med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  57. Skøn giveaway og tillykke med de 50 :)

    Jeg er med på 2 lodder!

    SvarSlet
  58. Har fulgt din blog gennem det seneste halve år, og synes du gør det godt :) 2 lodder til mig :)

    Mvh. Christina H.B.

    SvarSlet
  59. Da lidt for spændende ikke at vide hvad man helt præcis kan vinde.. ;) Er med på 3 gode lodder..
    Tanja - Ajnat.dk

    SvarSlet
  60. 1 lod for at vinde :-)

    Hilsen Frank - pivski49@gmail.com

    SvarSlet
  61. fedt!
    Jeg deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  62. VIl gerne deltage med et lod, tak :-)

    SvarSlet
  63. Lyder lækkert :)

    2 lodder her

    SvarSlet
  64. 2 lodder til mig :)

    Louise

    SvarSlet
  65. Hvor spændende.. :)

    Jeg deltager med 2 lodder..

    SvarSlet
  66. Mmmh, det lyder godt (-:

    Jeg er også fast læser.

    SvarSlet
  67. 2 lodder til mig tak :) Fast læser og kommentar :)

    maja-damgaard@hotmail.com

    SvarSlet
  68. 3 lodder til mig :) krydser fingre for at det er nok! Og tlk med de mange læsere, jeg er selv en ny en af slagsen :)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget