fredag den 5. august 2011

Endelig fredag

For denne uge har lige været en tand mere hård end normalt.


Min veninde er på ferie i denne uge og jeg har derfor skulle passe hendes tre heste foruden min egen siden sidste fredag. Det gør mig intet, men det at de bor lige 5 km. væk gør altså at jeg dagligt har skulle 40 km. ekstra og som om jeg ikke kører nok i forvejen (120 km. til og fra arbejde). Da de skal fodres to gange om dagen, lukkes ind til aften og så skal jeg jo også gerne over og klappe Laban.

De skal fodres inden arbejde og så lukkes ud når de har spist, men hendes gamle pony er såååååå laaaaangsom om at spise, så det føles som en evighed at stå og vente på at han bliver færdig. Derfor har Tommi været en skat og hjulpet mig, så jeg fodrede inden jeg tog på arbejde og så lukkede han dem ud inden han kørte. Han er sku ved at blive helt bidt af det der hest (eller også er han bare sød og vil hjælpe…)

Anyway, de kommer hjem i aften, så jeg skal lige nå at muge ud og ordne stald inden de kommer. Derudover skal jeg nå i P. Lindberg og købe lidt ting (nothing fancy – bare sikkerhedsstigbøjler og en sliksten til Laban).

Tommi skulle med hans far op og se noget bil halløj ved Bramming byfest i går og det endte selvfølgelig ud i øl (og noget med Sussi og Leo), så han kom sent hjem, men har heldigvis en fridag i dag!
Mit kamera ligger i en af de andre biler, som står ude ved mine forældre, så hvis I undre jer over manglende billeder – så er det derfor. Kommer i weekenden!

GOD FREDAG!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget