onsdag den 31. august 2011

Back home!

Jep jep, den er god nok!

Vi er netop kommet hjem fra en uge i Egypten!

Den havde I nok ikke luret, hva? :)

Jeg ville jo gerne smide et billede ind hvor jeg råsnaver Sfinxen og løfter pyramiderne i én arm, men kameraet gør unoder og jeg kan slet ikke overfører alle vores feriebilleder. Jep, jeg er ved at gå lidt i panik over at de måske er væk :/

Det var en lækker ferie og jeg blev brun i flere omgange, men er næsten hvid nu da vi kom hjem, fordi jeg har skallet så meget.
Vi kørte ATV i ørknen, red på kameler i en beduinlejr, snorklede i Rødehavet og så Nemo-fisk og de smukke koraller og fik os en god ven, Ahmed, som er taxachauffør og fantastisk venlig mod danskere (bare skriv for hans nummer hvis du mangler en taxa i Hurghada) :)

Jeg har forsømt bloggen, for vi kom faktisk hjem mandag aften - sent mandag aften, men stadig mandag! Vi tog ud og så til Laban og hentede Buddy hos et vennepar som havde hentet ham fra hundepensionen. Da vi kom hjem var vi smadret og skulle op på arbejde tirsdag morgen. Men vi kunne ikke bare hoppe på hovedet i seng.

Der havde været strømafbrydelse i weekenden, så relæet var slået fra og ALT var død.

Jep

Også køleskab og kummefryser! Hurra!

Forestil jer et køleskab som var fyldt op med pålæg (vi vidste jo vi skulle på arbejde dagen efter vi kom hjem, så havde tømt Bilka søndagen inden) - som ikke har kølt i op til 3 døgn! FØJ FØJ FØJ!!

Og det samme gælder fryseren! Heldigvis tager forsikringen de madvarer som vi har smidt ud, for der er jo ret meget i min kummefryser, som I måske husker fra da jeg startede med at rydde op i den lave et liste over indholdet?  Tak til mig fordi jeg lavede den liste INDEN dette skete, for forsikringen skal have en detaljeret liste over det hele!

Nå kære læsere. Jeg er overvældet over de mange som deltagere i min give away og jeg stræber efter at finde vinderne imorgen eller fredag! :) Bær over med mig - der er lidt meget at komme hjem til...

2 kommentarer:

  1. Sikke en omgang med køler og fryser!

    Men lyder lækkert med jeres ferie :)

    SvarSlet
  2. Det var en lækker ferie, men ja lidt træls at komme hjem til et salami/oste-stinkende hus, he he

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget