onsdag den 13. juli 2011

Vikingerne i Jels

Der har de sidste mange uger kørt reklamer i radioen, på nettet og på tv for Jels Vikingespil og da Jels kun ligger 30 minutters kørsel herfra besluttede Tommi og jeg at tage ned og se det tirsdag aften.

Forestillingen varede 2½ time inkl. 20 minutters pause og den var super! Jeg var så imponeret og overrasket over hvor optaget jeg blev af det. Allerede 20 minutter inde i forestillingen sad jeg hver 5. minut og kiggede op af siderne for at se om svensken angreb!

I pausen var vi oppe og få en vikingepølse og en cowboytoast og der var flere slags boder, bl.a. med Mjød og vikingeitems som sværd, skjold, osv. I området rundt om amfiscenen er der opstillede borde og mange familier havde benyttet sig af at medbringe mad inden forestillingen som man kunne spise der. Inden forestillingen startede og i pausen gik der unge mennesker rundt og solgte is, slik, kaffe, osv. oppe blandt rækkerne i bedste amerikanerstil.

Som I kan høre var jeg ret begejstret og jeg er klar til at købe billetter til næste års forestilling med det samme! Jeg holder mund og viser jeg nogle billeder jeg fik taget








Selve historien var rigtig god og skuespillerne var super! Tumbs up! Læs meget mere her og se om du kan nå at få billetter for sidste forestilling er d. 17. juli.

2 kommentarer:

  1. Hvor hyggeligt! Lyder som en god oplevelse, måske man skulle se det næste år :)

    SvarSlet
  2. Det var helt fantastisk.. Jeg er allerede klar til næste år :)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget