onsdag den 27. juli 2011

Telefonpæle!

Vi er jo igang med at bygge en løsdrift herhjemme, så Laban kan komme om på marken og stå :) Det er en ordentlig arbejde og vi er nu nået dertil hvor der skal bankes telefonpæle i jorden. Derfor kommer mine forældre i aften, så min far kan hjælpe Tommi med det imens min mor og jeg smutter i Abc-Lavpris og handler. De medbringer spareribs, som vi skal grille, så det bliver en dejlig aften!

Der kommer billeder ind når jeg får tid. Det bliver bare rigtig godt og jeg er super glad for at Tommi gider bruge så meget energi på at få det bygget, selvom det er min hest :)

God onsdag derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget