onsdag den 20. juli 2011

Plint

På vores Århus-tur tog min søster os forbi butikken Plint, som sælger brugskunst, et hav af køkkenredskaber og en masse andet til hjemmet. Det hele i strålende farver!

Der var bla. en hel reol blot med spiseligt kagepynt, som jeg var stor fan af. Alle de fine blomster som man kunne pynte sine muffins med ;) Jeg havde hænderne fyldte meget hurtigt og endte med at købe noget glimmer til at pynte kager med

Vi endte med at købe 3 meter af denne fine fine voksdug. Det var rigtig billigt til kun 39,- pr. meter. Udvalgte også to andre som jeg ønsker mig af min søster..
Den passer også super til vores salt/peber-fugle..


Kunne vi da bare få denne butik i Esbjerg eller Kolding :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget