tirsdag den 5. juli 2011

Ønskeseddel til New York

Uh, sidst min søster var i New York kom hun jo hjem med en masse gaver, men hun fortalte at hun var lidt i tvivl om hvad jeg egentlig gerne ville have fra New York. Nu er JEG så heldig at hun tager af sted igen, så denne gang kan jeg nå at skrive en ønskeseddel.


Jeg har skrevet nogle små ting på – hårprodukter, Essie neglelak, lidt slik, osv. Derudover vil hun gå på udkig efter en taske til mig. Lige nu har jeg en Friis & co. som jeg fik af Tommi for 2 år siden og den er egentlig skøn, men lynlåsen er gået i stykker og så er formen lidt uhandig, da den er vandret lang og ikke særlig høj. Et eller andet sted gad jeg godt have en taske hvor det var muligt at have en A4-blok i, for gennem mit arbejde skal jeg ofte ud af huset til opfølgninger, hvor jeg skal medbringe sagerne og det er jo nemmest hvis de ligger i tasken uden at blive krøllet. Hvilken taske har I? Og hvilken drømmer I om og kan anbefale?  Jeg har aldrig været taske-elsker , så jeg plejer bare at gå efter farven, he he. Men denne gang vil jeg gerne have en ordentlig en af god kvalitet!

2 kommentarer:

  1. En Mulberry Alexa kunne jeg så godt tænke mig, den er virkelig smuk og praktisk. :-)
    Ellers står Decadent og deres "Shopper" også på min ønskeliste, da den kan bruges til min bærbar og skolemapper.
    Du kan jo altid bare tjekke sider som asos ud, og se om der er en taske i et bestemt mærke, som du godt kunne tænke dig, så kan din søster jo kigge efter den. :-)
    Xoxo Marie

    SvarSlet
  2. Asos. tjek! Tak for inspirationen og den der Mulberry (udtaler det så åbenbart muldberry, uhm)er da egentlig ret så lækker!

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget