mandag den 11. juli 2011

Nå, men jeg skulle da heller ikke bruge det haleben til noget alligevel…

Jeg går som en spasser i dag og bruger omtrent 9½ minut på at gå på toilet (de 5½ minut bruges på at skulle sætte mig ned på toilettet uden at det gør så nas at jeg skal dø!).
Ja ja, heste er farlige, hurra, I get it!

Min veninde og jeg red en tur ud i skoven i går i det dejlige vejr. Alting var stille og idyl indtil Laban (forstår bedre og bedre hvorfor han blev døbt præcis dette navn) blev bange for en stor gren imellem bagbenene. Bukke bukke bruse og så lå jeg der på jorden imens han rendte af sted ind i skoven. Min veninde blev sendt efter ham, så hun og hendes pony kunne lege cowboys og indianere 

Har I prøvet at slå jer? Sådan rigtig hårdt? Man ligger og tænker ”så bliver jeg satme bare liggende og dør her”, selvom man godt ved at det ikke dur. Så da min veninde pludselig råbte ”Han kommer tilbage til dig nu” var jeg ret så hurtig til at rejse mig og løbe ned og hente en græs-spisende hest!

Havde jeg da bare landet direkte på røven var ingen skade sket (Tommi kalder den vel ikke for en dobbelt airbag for ingenting), men ak nej. Jeg valgte simpelthen at lande på lænden og halebenet.

Så dels har jeg slået bagenden og dels er tilliden til Labanen blevet et hak mindre. Jeg var hurtig til at komme med en teori om at han bare hader mig og ønsker jeg skal dø – ja ja, så kloge er heste nemlig! Men så kom kloge Tommi og sagde at hvis han virkelig ville se mig død havde han da bare sparket mig når jeg strigler ham. Fedt, tak for hjælpen skat!

2 kommentarer:

  1. Av av av, det lyder ikke rart! :/

    Men god bedring med dig, så må ham Tommi lige tage sig godt af dig :)

    SvarSlet
  2. Det gjorde/gør dælme også ondt kan du tro! :(
    Ja, men han er ikke så god til at forstå at noget som man ikke kan se, kan gøre ondt. Han skal helst se at mit ben hænger bag mig i kun én sene eller sådan noget lignende, før han får lidt ondt af mig :) He he..

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget