fredag den 8. juli 2011

Møg porto!

Jeg begyndte jo at swappe igen og havde egentlig glædet mig til at komme igang igen da det er hyggeligt - omend lidt dyrt i porto.
Jeg havde regnet med at skulle give ca. 70-80 kr. for at sende pakken til Brasilien, men ak nej.

130 kr!

Det er jo rablende sindsygt! Der var for 30 kr. chokolade i og den vejede under 500 gram. CHRIST!
Så er det bare ikke så sjovt alligevel.

Og når man så modtager en pakke fra UK hvor man kan se at selvsamme pakke kun koster omkring 25 kr. at sende derfra, så føler man sig som en idiot! ØV!!!

Så det ender vist med at swap-ningen er fortid alligevel, for det har jeg simpelthen ikke råd til. :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget