mandag den 25. juli 2011

Madpakken

Efter jeg ikke længere er studerende med en lækker kantine og ej heller arbejder i en dagligvarebutik med alverdens madvarer - er jeg nu nød til at have madpakke med dagligt. Eller - det er jeg faktisk ikke, men jeg er for nærig til at spise i kantinen hver dag og udvalget er ikke så stort. Indtil videre er det gået okay med madpakken, men kan mærke at der kommer en død periode snart og det dur bare ikke lige her i 30+31 hvor kantinen har lukket!
Så lad os inspirere hinanden! Jeg har mulighed for både køleskab og mikroovn, hvilket øger mulighederne og gør at jeg kan have rester med fra aftensmaden.

Derudover ser min liste sådan ud:

Kyllingelår stegt i ovnen

Pizzasnegle/pølsehorn/horn med skinke+ost
Pitabrød med fyld
Pastasalat med dressing + kød (frikadeller/kylling, osv.)
Wraps
Frikadeller med rugbrød

Har I andre nogle forslag? :) De tages imod med kyshånd pt.!

4 kommentarer:

  1. Jeg kan også godt li at have en rest suppe fra aftensmaden med på arbejde. Derudover er jeg vild med bagte kartofler med fyld - jeg bager dem hjemmefra, varmer dem o microovnen og så har jeg fyldet (blandet salat, skinke, tun, rejer, kylling, dressing og lign) med hjemmefra.

    SvarSlet
  2. - Mums, rugbrød med leverpostej der kan lunes i ovnen.
    - En nem tunsalat i en bøtte lige til at putte på noget godt brød eller i en bolle.
    - Ceasar salad! Barr hold tingene adskilt ;)

    /Lise

    SvarSlet
  3. Du kunne lave nogle focacia(staves?)boller og tage med, mini pizza, små tærter, kartoffelsalat, lasagne.

    SvarSlet
  4. Jeg tænker, at du også kunne tage en rest lasagne med fra aftensmaden, du så kan lune i mikroovnen, og spise lidt salat til.
    Eftersom der er køleskab, kan du jo have din egen lille madkasse med pålæg til et par dage ad gangen og en lille pakke rugbrød (eller du kan variere brødet hver dag med noget, du tager med hjemmefra).
    VH
    Karina

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget