mandag den 18. juli 2011

Lørdag i smilets by!

Alt min mors familie kommer fra Århus og bor også stadig deroppe eller i omegnen. Min søster flyttede derop for godt 5 år siden og bor nu inde midt i byen lige ned til gågaden. I lørdags tog Tommi og jeg tidligt hjemmefra og kørte op for at tage en shoppedag med min søster.
Tommi og jeg må have lignet tosser! Kan I huske julekalenderen Brøderne Mortensen? Hvor kusine Beatrice og hendes familie kommer til København og skal i Magasin? Jep, sådan må vi have set ud.

Dagen startede med grønttorv, men blev enige om at det var dumt at købe det fra starten og så slæbe på det hele dagen. Derfor gik det stærkt, så vi kom ned i byen allerede kl. 9.30 og butikkerne først åbnede kl. 10. Så hun inviterede os på Baresso. Altså en kaffebar som det populært kaldes. Vi fattede ikke helt konceptet, så tog lang tid om at bestemme os. Men det smagte super godt og jeg kunne nok godt blive afhængig hvis der lå sådan en her i Rebelsig.

Nå, shopping..









Derudover blev det til et par kawasaki i grå og en masse små nipsting, bl.a. spiseligt glimmer til kager..

Min søster inviterede os på frokost på Cross Café hvor vi fik en kæmpe lækker burger med oksestrimler i, mums!

Vi sluttede af ude i IKEA hvor vi købte for 59 kr. Ha ha, bare småting og en hapsdog og en softice :)

En rigtig dejlig dag med super skønt vejr!! :)

4 kommentarer:

  1. Lyder som en dejlig tur! Og lækre kød ihvertfald :D

    SvarSlet
  2. Uh nogle fine ting. er helt vild med øreringene med stjerner, hvor er de fra? :)

    /Lise

    SvarSlet
  3. Ej hvor pinligt der skulle stå køb ;)

    SvarSlet
  4. Trine:
    He he troede måske du kunne se resterne af burgeren på min tallerken og synes at kødet deri var lækkert :)

    Lise: De er skam fra Pieces. Ville helst have haft dem i sølv, men de var udsolgt :( De koster 80 kr.

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget