torsdag den 28. juli 2011

Fake i Norge?

Jeg sidder og bliver helt sur.

Læste tilfældigt en overskrift på eb.dk (ja, I know...) om at alt det der er sket i Norge skulle være pure opspind. Læs artiklen her. I artiklen linker de til et forum hvor de diskutere alle fejlene ved massakren. Jeg gik ind i forummet og videre ind på et andet - dette. Jeg har nu læst 24 sider med indlæg om at Norge har iscenesat det hele og at det er skuespillere der står bag det hele.

Det kan amerikaner jo sagtens sidde og sige over there, men jeg bliver sur nu, fordi jeg kommer i tvivl og det burde jeg jo ikke.

Hvad mener I andre om det? Ved godt det ikke er et typisk emne for min blog, men jeg ved ikke helt hvad jeg skal mene nu.

2 kommentarer:

  1. Der vil altid være konspirationsteorier... Der sidder masser af tosser derude der ikke tror på noget som helst! Sørgeligt :(

    SvarSlet
  2. Uanset tragedie (måske med undtagelse af naturkatastrofer), vil der være folk rundt omkring, der uforstående for de fleste af os stiller sig tvivlende.
    Jeg kan på ingen måde se, hvordan det i Norge overhovedet vil kunne bortforklares med iscenesættelse. Mange mennesker mistede livet på bestialsk vis grundet én mand. Det kan gøre mig helt harm og ked af, at man overhovedet kan tvivle på ægtheden af tragedien (dette er ikke ment som et personligt angreb). Vi snakker menneskeliv. Det er ikke en månelanding.

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget