søndag den 17. juli 2011

En søndag i rengøringens tegn!

Vi sov længe idag, men klokken 9 ville Buddy ikke ligge og snue den længere, så vi stod op og inden vi kunne nå at få morgenmad gik vi hver især igang med at rydde op og gøre rent. Jeg tog huset og Tommi tog værkstedet og Buddy rendte imellem os begge to og 'hjalp til'.... Indenfor spiste han alle de rester af kødben som kom frem under sofaen og i værkstedet hjalp han ved at samle hans legetøj op fra værkstedet.

Vi startede med vasketøjet - utrolig at 2 personer kan svine så meget tøj til! Især taget i betragtning af at den ene går i over-alls 12 timer i døgnet..


Køleskabet trængte også til en rengøring og en opfyldning

Alle de andre rum trængte også og jeg er næsten færdig med min to-do-liste for idag.
Så vi spiste en velfortjent frokost da vi næsten var færdige


Håber I andre også har haft en dejlig søndag. Hvad enten I har slappet af eller arbejdet hårdt :)

2 kommentarer:

  1. Ups! Nu kom jeg i tanke om, at jeg burde have ordnet køleskab i dag! :-O

    Jeg burde ikke have læst dette indlæg - nu har jeg dårlig samvittighed resten af aftenen :-P

    SvarSlet
  2. Årh det er jeg ked af. Men vores trængte godt nok, hi hi.

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget