fredag den 15. juli 2011

Den omvendte toiletrulle

Der er bare seriøst en på den her arbejdsplads som hader mig!

Når jeg sidder og skriver (arbejdsmæssigt that is) ryger der ret meget indenbords – heldigvis er størstedelen af det vand – men når min blære samtidig er blevet forvekslet med en myres, så betyder det at jeg render ret så meget på toilet imens jeg får løn for det (ca. 1 gang i timen, er det ikke ligesom rygere? Tænk hvis jeg røg – hold da op jeg ville aldrig få lavet noget!). Jeg har to faste toiletbåse som jeg veksler imellem alt efter hvilken der er optaget. Den ene er fin og der er intet at brokke sig over (muligvis fordi den ligger henne ved de højerestående chefer, som nok aldrig har tid til at drikke vand eller tisse i arbejdstiden), men den anden er på samme gang som alle de andre ligestillede socialrådgivere.
Når jeg skal bruge toiletpapir har jeg simpelthen OCD-symptomer, for rullen SKAL VÆRE OVER KANTEN. You know – man kan vende den på 2 måder:

Sådan (ja ja, jeg er jo ikke grafisk designer, vel?)

Og så omvendt.

Omvendt er klamt, så får man alle væggens bakterier lige ind i flamsen, adr! (Og jeg gider ikke diskutere det fact at papiret rører væggen lige så meget på den anden måde!)

Men altså, hver gang (ca. 8 gange om dagen) jeg besøger det lille hus vender jeg toiletrullen rigtigt – gider virkelig ikke at skulle lærer den vietnamesiske rengøringsdame at vende den rigtig, så jeg tænker at jeg bare vender den rigtigt ved mit første besøg derude hver dag, så er jeg glad. Men ak nej – der må på denne afdeling være en anden med en blære på størrelse med min, som hver eneste gang jeg har været derude går ud og vender den forkert igen. Nu regner jeg bestemt ikke med at nogle af mine kollegaer læser med herinde (eller at socialrådgivere overhovedet læser blogs), men kender du nogen som kender nogen som arbejder i min afdeling og som også lider lidt af OCD på den forkerte måde (CDO?) og som forpester mine toiletbesøg, så sig endelig til, så jeg kan komme til bund i det her!

2 kommentarer:

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget