tirsdag den 12. juli 2011

De der billeder

Dagens indlæg er skrevet på arbejde og derfor uden billeder. Great, der mistede jeg lige en håndfuld læsere – heriblandt Tommi (årh nej, ingen billeder, så er det for kedeligt). Og ja, det er måske lidt kedeligt uden lækre billeder i hvert eneste indlæg, men jeg er bare ikke ejeren af et lækkert kamera så jeg kan tage billeder af virkelig uinteressante ting og så de bare bliver voll lækre fordi de jo er taget med spejlrefleks!


Kan I fornemme det?

Dagen indlæg handler om at jeg vil have et nyt kamera – måske endda sådan et stort monster som tager vildt gode billeder, men som jeg aldrig får taget med på tur, da det fylder og er tungt. Så jeg søger en mellemvej.

Lige nu har jeg et Sony, som jeg skrev om her engang sidste år. Det blev købt i Netto til 299,- og har egentlig været super hele vejen rundt og på diverse feriere. Men nu vil jeg gerne opgradere lidt.

Hvilke har I andre? Kom med noget namedropping for jeg har INGEN forstand på det, men er villig til at bruge maks. 2500 kr. på et nyt kamera hvis det er super lækkert og en af mine læsere giver en garanti på at det er godt!

Anyway, i aften smutter vi til Jels for at se årets Vikingespil - ja ja, jeg skal nok tage kameraet med så I også kan se vikinger ;)

3 kommentarer:

  1. Well, jeg er nok en af dem der tager billeder af ligegyldige ting, men det synes jeg nu er sjovt nok. Så må andre jo synes hvad de vil :)
    Men det gør jeg med mit Canon Ixus 130 som jeg er meget tilfreds med. Det er ikke et spejlrefleks, men super godt lille kamera som kan komme med overalt. Jeg tror det koster omkring 1000 kr.

    SvarSlet
  2. Hvis du ikke vil have "et stort, tungt et" som også akldes et spejlrefleks, og som virkelig kan anbefales til madbloggere, så vil jeg anbefale det lille digital kamera, jeg har som reserve for min fars spejlrefleks.
    Det er af mærket Canon og hedder Canon IXUS 100 15 (Kan købes lige nu i Elgiganten på tilbud) - http://www.elgiganten.dk/product/foto-video/digitalkamera/IXUS115HSSIL/canon-ixus-115-hs-kompaktkamera-solv

    Det kamera er virkelig fantastisk, og det fylder intet! Faktisk er det bedre en nogle spejlrefleks-kameraer, da det har 12 Mega pixel, 4 gange optisk zoom også kan du lave indstillinger som makro (Hvor du tager noget tæt på, og alt andet udenom bliver sløret) og uendeligt (hvor alt det tæt på bliver sløret, og det andet stilles skarpt), også har det også bare normalt foto.

    Jeg vil anbefale det kamera virkelig meget, både fordi jeg tror det vil passe dig godt, hvis du både vil tage billeder af din mad (Her kan du bruge makro), og hvis du ikke vil have et for stort kamera...
    Det her kamera går virkelig ind og erstatter flere spejlrefleks-kameraer...
    Så jeg synes det er alle pengene værd! :-)

    SvarSlet
  3. Jeg har et Sony Cybershot, som jeg har været rigtig glad for, men efter et par års flittig brug har tænd/sluk-knappen det ikke så godt, så jeg er i gang med at kigge efter nyt kamera - og har endnu ikke bestemt mig.

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget