onsdag den 27. juli 2011

Blog award :)

Smukke Lise har sendt denne award til mig, som jeg selvfølgelig gerne vil lege med i, da det giver et dejlig afbræk i de almindelige blogindlæg...

Reglerne ved modtagelse af awarden er som følger:

1. Man skal linke til den, man har fået awarden af.
2. Man skal sende awarden videre til 5 bloggere, der har færre end 100 læsere.
3. Man skal besvare 5 spørgsmål

Spørgsmål 1 - Hvorfor begyndte du, at blogge?
Jeg var aktiv inde på Jubii’s debatforum med billeder af min mad og opskrifter. Det var super hyggeligt, men blev ofte lidt besværligt med opskrifterne derinde, når man skulle igennem 900 sider for at finde sidst man postede opskriften, osv. Så begyndte jeg at opdage det der ’blog’ og NYBH var den første jeg rigtig så. Sidenhen så jeg flere og flere hverdagsbloggere – altså både mad, opskrifter, tøj, bolig, osv. Endvidere var Tommi i militæret dengang jeg begyndte, så han kunne sidde på kasernen og holde øje med hvad Buddy og jeg lavede herude i Rebelsig :)
Spørgsmål 2 - Hvilke blogs følger du?
Jeg har en fin blogliste ude til højre med dem jeg følger. Den blive opdateret/redigeret ca. hver måned. Jeg er ikke altid god til at opdage nye blogs – faktisk kun hvis de skriver en kommentar herinde, så hvis du vil ses skal du bare kommentere en masse, så får du besøg :)

Spørgsmål 3 - Favoritfarver?
Blå – sådan en marineblå er rigtig pæn

Spørgsmål 4 - Favoritfilm?
Der er SÅ mange! Men Tommi og jeg holder af de gamle danske klassikere med Ebbe Langberg, Dirch, osv. og har efterhånden jeg ordentlig samling af dem..
Spørgsmål 5 - Hvilke lande ville du helst besøge og hvorfor?
Min søster rejser helt vildt (seriøst! 4-5 gang e i året og gerne en måned af gangen) og har besøgt New York, Australien, New Zealand, osv. og jeg vil vildt gerne se stederne også, men indtil videre bliver min rejsehorisont nu kun udvidet med charter-rejser.

De næste 5 er:

Trine fra Sniksnakkerier
Kristine fra CookieCrumble
Heidi fra Heidis verden
Madnørden
Det lille køkken

Og jeg håber I vil lege med :)

1 kommentar:

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget