torsdag den 9. juni 2011

Tommis score-pizza

Han er jo skøn ham der Tommi!


Læg venligst mærke til at selv pølserne og baconen på pizzaen også ligger formet som et hjerte ;)

Sikke en dejlig middag at komme hjem til. Jeg var så lykkelig igår at jeg næsten ikke har sovet, så imorges, da der var en time til Tommi skulle op, vågnede jeg og så sneg Buddy og jeg os op til bageren og hentede rundstykker, så vi fik morgenmad i sengen ;) Hygge hygge hygge..

Om lidt vil jeg tage ind og tale med min butikschef for at se hvordan hun reagere. Igår gik rygtet så hurtigt at en halv time efter jeg havde skrevet det på facebook, ringede distrikschefen for Netto og ville høre om det var sandt at jeg stoppede, he he.. Yay!

6 kommentarer:

  1. Mums den ser god ud! Sikke en pizza at komme hjem til :)

    Lyder hyggeligt med morgenmad i sengen også, håber det lader sig gøre med Netto og det!

    SvarSlet
  2. Ja, den smagte også super!

    Heldigvis gik det fint med Netto. Min chef var sød og hjalp med sådan at jeg kun lige har 2 vagter i næste uge og så mine weekender indtil midt juli. Så det var bare lækkert!

    SvarSlet
  3. Årh det lyder skønt! Tror i øvrigt at du arbejder i "min" netto, synes det var dig jeg så en dag, men var ikke helt sikker - så turde ikke sige hej ;)

    SvarSlet
  4. Nu har jeg jo kun 5 vagter tilbage, så tør godt afslører hvilken Netto det er. Den på strandby kirkevej :)

    SvarSlet
  5. Så var det dig, jeg skulle da have sagt hej så :)

    Jeg var så bange for det ikke var dig, og at jeg ville stå der også ligne en idiot fordi det var en anden ;)

    SvarSlet
  6. Hi hi det kender jeg godt ;)

    Du hilser bare næste gang...

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget