torsdag den 16. juni 2011

Test af Milford te

Sidste år var jeg aktiv bruger i swap-verdenen - det der med at bytte ting (gerne madvarer) med andre folk i andre lande. Desværre synes jeg at portoen blev rigtig dyr så jeg stoppede igen i efteråret.
Her til morgen skulle jeg have min morgen-te og imens jeg rodede rundt på te-hylden, fandt jeg et te-brev som jeg fik sendt fra Spanien af en sød pige.

Smagen er jordbær/vanilie og man må sige at den lever op til sin varebetegnelse. For den smager af lækker jordbær/vanilie-is, bare varm. Duften er helt i top. Desværre er den også bare lidt vandet. Der stod den skulle trække i 8 minutter, så det har den gjort, men den er lidt tynd i smagen selvom jeg har lavet en enkelt kop af den (andre tebreve kan man jo lave en kande af).
Så det er lidt en blandet fornøjelse. Jeg så den anden dag at man i ABC-lavpris kan få en jordbær/vanilie/fløde-te, så den må jeg hellere prøve og se om den er mere 'fyldig' i smagen når der nu er 'fløde' i.

Så denne fra Milford får altså kun 3 ud af 6 stjerner

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget