onsdag den 8. juni 2011

Jobsamtale overstået...

Det gik godt - håber jeg!
Jeg havde øvet mig hele vejen (ja, der er jo over 50 km. hver vej, så der var rigeligt tid til at samtale med mig selv) og fik besvaret spørgsmålene fint. Dog noget rød i hovedet, dels pga. varmen, dels grundet min nervøsitet!

De ringer i eftermiddag - imens jeg er på arbejde i Netto, men må have mobilen på mig hele dagen ;)

Dog er jeg ikke lutter positiv. Jeg skulle have været til samtale med afdelingslederen, men hun var kaldt ud i akut ærinde, så jeg fik en stand in og en af de ansatte. Så hende som skal beslutte hvem det er skal ansættes har ikke set mig, så jeg er lidt bange for at det er et minus..

Men I bliver bare ved med at krydse, ikk? :)

2 kommentarer:

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget