onsdag den 8. juni 2011

Jeg havde mine tvivl...

... om I krydsede altså..

Men hvorfor tvivlede jeg dog?

Kl. 15.43 ringede min mobil og efter at have hørt "Hej, det er X fra Kolding kommune. Jeg ringer for at tilbyde...." skreg jeg af lykke og hørte egentlig ikke rigtig det sidste.

Altså udover at jeg skal begynde næste tirsdag, d. 21.. FUCK!

Jeg er overlykkelig - no doubt, men det er satme et bøvl med Netto, men det får jeg forhåbentlig styr på imorgen når jeg skal tale med min butikschef..

Så nu er titlen 1. assistent i Netto skiftet ud med Sagsbehandler i myndighedsrolle i sygedagpengeafdelingen for Kolding kommune! Sådan!

7 kommentarer:

  1. Tillykke med det :)

    Jeg er selv uddannet ved kommunen (dog er det godt nok Aalborg Kommune), men jeg elskede at arbejde med sygedagpenge-sagerne - så kan godt forstå du er glad! :)

    SvarSlet
  2. KÆMPE tillykke!

    Hvor er det fedt for dig, stort at få arbejde i den her tid! :D

    SvarSlet
  3. Tak tak tak :)
    Jeg er så lykkelig at jeg kunne græde. Men der er bare allerede problemer i forbindelse med Netto. Så det er lidt træls, men bliver forhåbentlig godt imorgen ;)

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med det! Det må da bare være lækkert at have fået et fast job(:

    SvarSlet
  5. Karina C. M. Schwartz9. juni 2011 kl. 05.47

    TILLYKKE!! Sikke da en fantastisk besked, og sikke en dejlig sommer du går i møde - med fast arbejde! :-)

    Hilsener,
    Karina

    SvarSlet
  6. Jeg fik godt nok ikke krydset fingre - men det gik jo alligevel. Til lykke med jobbet :-)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget