onsdag den 29. juni 2011

Hvis jeg skal kommentere..

så kræver det at jeg kan..

For det er åbenbart kun ved de blogs som har 'pop up'-kommenterfelter ligesom jeg selv har. Hvis det er det almindelige bliver jeg bedt om at logge ind på blogger 10 gange og kan alligevel ikke kommentere :(

Jeg har mailet til omkring 10 bloggere nu og forklaret mit problem og de har været søde og har lavet det om (nogle har også undret sig over at de ikke fik så mange kommentarer som inden blogland gik i spasme!)

Så det er simpelthen en opfordring til jer derude!

Jeg har netop været rundt i min daglige dosis af blogge og der var intet mindre end 7 jeg ikke kunne kommentere på :( ØV!

Tvivler på at jeg er den eneste som sidder med det problem - så ønsker du kommentarer (så jeg kan komme ud med mine tanker og meninger) så må du gerne ændre det til pop-up-metoden ;)

Yay! God onsdag - håber ikke der kommer for meget regn. Laban har efterhånden stået stille nogle dage, så håber vi kan komme ud og springe lidt i aften :)

2 kommentarer:

  1. Har du prøvet og vinge fluebenet af ved din indlogning? Der hvor der står forbliv logget på. Det hjalp ved mig :-)

    SvarSlet
  2. Det fungere ikke her :( MØG!

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget