onsdag den 15. juni 2011

Girls Night Out i biografen!

Som medlem af Biozonen.dk bliver man af og til inviteret med til nogle arrangementer i biografen. Vi har bl.a. været til flere forpremiere og maratons af film. Det bedste var dog sidste år da vi var inde og se forpremieren på SATC 2, hvor vi fik en rigtig lækker goodiebag.

Denne gang står den på filmen Bridesmaids, som skal være det kvindelige modstykke til Tømmermænd i Vegas. I fødselsdagsgave fik jeg en middag på Café Frederik af min veninde, så den skal jeg indløse i aften, mums!

Udover at se filmen skal vi smage de nye cidere fra Carlsberg - Beo, have lidt slik fra Haribo og prøve noget shampoo fra Wella :)
Jeg forudser en dejlig aften med en skøn veninde, som lige er kommet hjem fra to uger i Kina :)

1 kommentar:

  1. Rigtig god fornøjelse! :)

    Hvordan får du de invitationer?

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget