tirsdag den 7. juni 2011

Gammel garderobe i poser..

Idag har vi ryddet op i vores tøj og i soveværelset (læs: JEG har ryddet op, sorteret, samlet en pose med Tommis aflagte tøj, som han selv må sortere..).
 
Sommertøjet er fundet frem og vintertøjet, inkl. benvarmere (WTF?) er pakket ned i bænken. Derudover gik jeg grundigt til værks og fik sorteret alt mit tøj og smidt en hel del væk! Fuuuck jeg har faktisk intet mindre end 16 stykker tøj MED prismærke på!
Det hele endte med 3 styks IKEA-poser som jeg smider forbi genbrug en af dagene, for gider ikke sætte det til salg, selvom noget af det stadig har prismærke på...

Så nu har jeg en undskyldning for at købe en masse nyt tøj og fylde skuffer og skabe igen ;) He he..

Derudover har jeg brugt dagen på at ride og være dødnervøs over samtalen imorgen...
Heldigvis er aftensmaden nem og står lige nu i ovnen og dufter. Hotwings og pommes ;)

2 kommentarer:

  1. Det føles SÅ godt bagefter man har ryddet ud! :)

    SvarSlet
  2. Og der er plads i mine skuffer - hurra!

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget