fredag den 17. juni 2011

Er Jensens SÅ skidt?

Jeg har jo den skide eksamen på mandag og bagefter skal min mor, søster, Tommi og jeg have frokost sammen. Egentlig havde jeg hele tiden tænkt at vi tog til Pandekagehuset i Kvie Sø, som er min absolute favorit, men de har selvfølgelig lukket om mandagen her i juni, damn it!

Næste forslag er så Café Frederik, som jeg elsker, men da jeg har inviteret og skal betale må jeg også overveje om jeg virkelig gider bruge SÅ mange penge på frokost? (Jeg har fået min sidste SU og har ikke arbejdet særlig meget i Netto pga. bacheloren, så juli-indkomsten er ikke så stor...)

Så er det vi kommer til Jensens eller Bones - har de ikke frokosttilbud der er rimelige? Er det så slemt på Jensens? Hører efterhånden kun negativt om stedet, så føler mig lidt 'billig' ved at tage dem derhen.

Selv at lave noget er udelukket pga. eksamen!

Kan I anbefale andre steder i Esbjerg som har frokost til rimelige penge?

8 kommentarer:

  1. Tag du et smut på Jensens .. Der ved man da havd man får..
    :-)
    God fredag..

    SvarSlet
  2. Hvorfor tager I ikke Bones? Jeg har godt nok kun været på den i Århus, men den er altså slet ikke dårligt.:o)

    SvarSlet
  3. Jeg synes nu Jensens Bøfhus er udemærket, synes der er lidt snobberi omkring det :)

    Ellers kan i tage på den kinesiske og få frokost, det er vidst kun 80 per mand..

    Jeg har forresten ændret mit blognavn og adresse:

    sniksnakkerier.blogspot.com (tidligere budgetlivet) - håber du vil ændre det i din linkliste og stadig følge mig? :)

    SvarSlet
  4. Jeg har hørt godt om Bones men har ikke selv prøvet det.

    Jensens Bøfhus er ok som frokosttilbud (men horribelt dyrt om aftenen). Jeg brugte frokosttilbuddet en del, da jeg var teenager (hvilket... jo kun er et par år siden *hosthost*), og jeg kunne såmænd også godt finde på at spise der til frokost nutildags, hvis det er en dag, hvor der ikke er så mange gæster i restauranten. Synes nemlig man sidder ret tæt nu, og da det er en familierestaurant, giver det et lydniveau og en tumult, som ikke lige er mig.

    SvarSlet
  5. Jeg er ikke så vild med bones, mest fordi det ligger i den dyre ende i forhold til hvad man får, ifht min mening :)

    Jeg synes Jensens er godt, man ved hvad man får og det kan bestemt være rigtig lækkert :)

    /Lise

    SvarSlet
  6. Nu er jeg langt fra lokal i Esbjerg, men har haft en god spiseoplevelse til frokost på Cafe Industrien. Se dette blogindlæg:
    http://braendstof.blogspot.com/search/label/Esbjerg

    SvarSlet
  7. Vi endte på Kim Anto i Kongensgade i Esbjerg. Det er italiensk og mexicansk og det var super! ;)

    Men tusind tak for de fine kommentarer...

    SvarSlet
  8. Jensens Bøfhus, hvor bøfferne bliver forstegt og vakuumpakket på fabrikken, for derefter at blive sendt til bøfhusene og vendt på grillen...
    Sidst jeg var på Jensens, fik vi en frokostbøf med et udseende som svinekotelet og en konsistens som kartoffelmos. Heldigvis var jeg inviteret og skulle ikke selv betale for skidtet (jeg er vel klar over, at pris og kvalitet hænger sammen).
    Fred være med alle dem, som gladelig betaler for Jensens "bøffer" - jeg går hellere på Bones og betaler lidt mere for en meget større oplevelse.
    Just my 2 cents :)

    - Lisa

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget