onsdag den 15. juni 2011

Det oplæg laver jo ikke sig selv!


Prøver altså virkelig at tage mig sammen til at læse til eksamen, men jeg ved simpelthen ikke hvor jeg skal starte!

Desuden har jeg de sidste to uger sovet helt af helveds til. Vi går i seng omkring kl. 22 hver aften, jeg vågner kl. 4/4.30 og kan så bare ikke sove mere! Fint nok - jeg er måske blevet a-menneske, men når klokken nærmer sig 12 er jeg DØD! Virkelig - min krop skriger på søvn! Jeg har efterhånden prøvet alle de råd jeg har fået: Undgå sukker inden sengetid, undgå væske, læs i en bog til du falder i søvn istedet for at sove på kommando, osv. osv.
Men lige lidt hjælper det.
Øv!
Det skal gerne laves om inden jeg starter på det nye arbejde på tirsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget