mandag den 20. juni 2011

Angstens sved!

Jeg har det forfærdeligt!!

Jeg klarer aldrig nogensinde den eksamen! Har ikke sovet i nat pga. tankemylder (Gud hvor jeg hader det ord!!) og idag er min mave ved at slå mig ihjel.

Jeg er så bange for at dumpe at jeg slet ikke kan tage mig sammen til noget som helst og har faktisk snart travlt. Skal have printet mit oplæg, men kan ikke koncentrere mig om at sætte printeren til. Har allerede tøjkrise i hovedet og øver mig på at skulle græde foran en masse masse mennesker til middag når jeg får karakteren!

Lad denne dag dø!

1 kommentar:

  1. Jeg er sikker på du nok skal bestå :) Held og lykke i hvert fald :)

    /Lise

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget