torsdag den 26. maj 2011

Torsdag - en af de lange..

Og sikke da en fin en af slagsen! Solen skinner og køerne udenfor mit køkkenvindue ligger og dovner den - præcis ligesom Buddy. Jeg har prøvet en ny variation af morgenmad - havregrød med mandler og jordbær - mums!


Onsdagen stod på arbejde og derefter hest i timevis. Jeg modtog min pakke fra Hööks, som bl.a. indeholdte en ny gjord, da Laban har tabt sig en del efter jeg er begyndt at arbejde med ham, nyt underlag og andre småting, så det skulle jo straks i brug!
Laban står indtil videre hos et vennepar lige 5 km. fra os, sammen med men venindes tre egne heste. Hendes kæreste arbejder en del, da han har fuldtidsarbejde som bil-maler og smatidig servere på en café nogle aftener i ugen. Derfor sker det ofte at hun spiser med hos os hvis vi f.eks. skal ud og ride om aftenen.
Igår var ingen undtagelse, så det var godt at jeg havde lavet en ordentlig portion tunmousse inden vi tog hjemmefra.

 
Jeg prøver jo på at smide lidt kilo inden sommer, så moussen blev lavet mere fedtfattig end jeg plejer og på grund af tidsmangel blev den lavet uden husblas - så den kun skulle hvile i køleskabet i 1½ time. Godt smagte det og opskriften kommer fluks herind..
 
Idag står den på jobansøgninger og så et smut i Netto i 8½ time. Tommi er også på job idag og når han har fri fra en 9 timers vagt har han lovet hans far at køre en tur til Sjælland i lastbilen - puha!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget