tirsdag den 3. maj 2011

Pause!

Det her går ikke..
Vi skal aflevere vores Bachelor d. 17. maj og vi mangler stadig en del. Samtidig er det gået op for mig at jeg kun får SU én gang mere i mit liv og derefter har jeg nærmest ingen indtægt udover lidt i Netto, men det er langt fra nok, da de ikke kan give mig særlig mange timer. Så nu stresser jeg over at søge job, men der er få af dem og vi er mange der søger de samme, og så er det ikke altid en fordel at være 22 og færdiguddannet :(

Derudover går der også tid med hest, hund og min dejlige Tommi, som nok er lidt fordømt i alt det her ræs.

Endvidere er der så bloggen! Som virkelig lider under dette og der kommer ikke rigtig nogle nye indlæg. Men jeg er her! Og jeg har mange billeder og mange mange ting at fortælle, men tiden er der bare ikke pt. HOLD UD! Bare to uger endnu!! :)

Mit køkken savner mig og de sidste to uger har jeg ikke rigtig lavet mad, det er forfærdeligt! Jeg føler med alle jer andre derude som også sidder med opgaver/eksamner, osv. Puha..

3 kommentarer:

  1. Det tror jeg godt dit køkken forstår. Held og lykke med Bachelor opgaven :)

    Hilsen

    Kent
    København restauranter
    http://københavnrestauranter.dk/

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig til du kommer tilbage til dit køkken:-) Held og lykke med opgaven:-)

    SvarSlet
  3. Held og lykke med opgaven! Glæder mig til du vender tilbage :-)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget