mandag den 9. maj 2011

Mors dags gaver ;)

Bare lige et kort indlæg, som jeg vil dele med jer.. Sidste år på mors dag brugte jeg jo dagen som undskyldning for at købe nye sandaler til mig selv - remember? I år skulle Tommi til gensynfest med militær-folket og jeg skulle arbejde, så jeg havde en alene weekend, hvilket jeg ikke er så glad for herude på landet. Anyway.. Fredag eftermiddag kom han så med tre gaver til mig - eller det vil sige, Buddy og Laban gjorde. 3 stk. bøger! Wee..



Så dem har jeg hygget mig med i de få timer jeg har været hjemme her i weekenden. Begge bagebøger er fyldt med post-its over det jeg skal lave og krimien er jeg allerede godt igang med..

Har jeg fortalt jer at han er SKØN? :)

1 kommentar:

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget