tirsdag den 24. maj 2011

Morgenmad

Inspireret af MissMuffin prøvede jeg her til morgen at videreudvikle min meget trivielle morgenmad - havregrød!Jeg har svært ved at blive mæt om morgenen og er ofte sulten igen allerede kl. 9 hvis jeg spiser kl. 7. Men med havregrød går det lidt bedre. Jeg laver den hurtige udgave med mikroovn, så det kun tager knap 2½ minut.
Idag prøvede jeg så at smide lidt mandler og tørrede bær i og det gav en skøn smag, især mandlerne gav et kick.

Jeg søder altid min havregrød - engang brugte jeg 1 tsk. sukker, men puha en masse kalorier der er i sådan en skefuld, så jeg gik over til flydende SØD og her bruger jeg blot et par dråber.


Dette var en succes, så fremover vil jeg bestemt prøve med flere varianter, for at få noget variation.

I denne uge har jeg 43 timer i Netto, da en kollega har ferie, så jeg møder ind til middag idag. Aftensmaden igår stod på en lækker gratin med blomkål og kogte majskolber - opskriften kommer lige herefter. Resten af gratinen skal vi have i aften sammen med et lækkert stykke ørred stegt på panden :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget