mandag den 30. maj 2011

Mandag...

Efter en dejlig weekend lagde jeg ud med en skøn dagsvagt. En arbejdsdag som var fuld af overraskende nyheder som hver især faldt i både god og dårlig jord.. :)

Jeg er godt brugt nu, men der skal lige skrælles kartofler så de er klar til aftensmaden som står på ribbensteg med det sædvanlige tilbehør :) Min veninde spiser med i aften og for at vi kan nå ud og ride skal maden stå på bordet kl. 18.30!

De cookies som jeg bagte igår må være opfundet af djævlen selv - jeg kan slet ikke stoppe med at spise af dem. Nøj hvor er de bare gode! Hvis du ikke allerede har prøvet opskriften, så er det bare igang :)

Jeg søger job på livet løs, da jeg jo er færdiguddannet socialrådgiver her om små 2½ uge, men det er som om at min alder bremser det hele... Hvis I hører eller ser nogle jobopstillinger i Syddanmark, så siger I lige til ikke? :)

God aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget