fredag den 27. maj 2011

Madbloggertræf

Ja, nu er det altså gjort!
Jeg har tilmeldt mig Madbloggertræffet som finder sted i august på Fyn.
Sidste gang blev det holdt kun få kilometer fra mig, men jeg var bange for at deltage da jeg er en af de yngste og ikke rigtig blogger om mad på samme niveau som mange af de andre. Men da jeg læste indlægene fra nogle af de deltagende var jeg dødmisundelig og lovede mig selv at næste gang skulle jeg helt klart med!

Så nu er det bare at vente til august!

Skal I andre med? Læs mere om det inde hos Birthe hvor det spændende program også ligger

1 kommentar:

  1. Jeg er glad for at du vil med og være sammen med os "gamle" nisser :-D

    Glæder mig meget til at møde dig....

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget