tirsdag den 24. maj 2011

Kvalitet frem for kvantitet

One, two, tea! Tea Lounge er læskende teer skabt til at slukke tørsten og forkæle smagsløgene. Byt brusevand og andre søde drikke ud med rene urter, der fortryller. Bløde, afstemte teer med sødmefulde urter i centrum. Drik dem køleskabskolde med isterninger eller brandvarme i stempelkanden.Sådan skriver Urtekram om deres nye te-varianter på deres hjemmeside.

Herhjemme går vi normalt langt udenom økologiske varer - dels pga. prisen og dels fordi vi ikke rigtig kan smage forskel (og fordi Tommi påstår at han får ondt i maven af økologi ...). Men da jeg stod og satte disse dåser op på hylden for en uge siden kunne jeg dufte teen igennem dåsen og jeg var forelsket!
De koster godt nok 25 kr. pr. dåse, men det er helt fair, for de smager suverænt! Dette er en form for te, som jeg godt kan drikke når den er blevet lidt kold også - normalt kan jeg kun drikke te imens det er kogende, men disse smager rigtig godt både varm, lunken og kold.

De findes også i nogle andre varianter, bl.a. en frugt som også dufter helt fantastisk!

Jeg er faktisk blevet ret vild med Urtekrams produkter - specielt deres knækbrød!

Billedet her er fra Urtekrams hjemmeside, da min pakke desværre er tom og smidt i skraldespanden :( Denne variant er med emmentalerost og solsikkekerner og er min favorit, da ostesmagen er rigtig god!

4 kommentarer:

  1. mmm, det lyder lækkert!

    urtekram laver lækre, og nogle gange dyre ting, men det her lyder rimeligt :-)

    SvarSlet
  2. Jep :) Jeg har endda lige udvidet min Urtekramsamling med to af deres grød-poser. En morgenfruegrød og en med blåbær - de må blive testet i næste uge :D

    SvarSlet
  3. Prøv at sætte en kande af teerne i dit køleskab og drik dem som ice tea - de smager fantastisk og behøver ikke engang at blive sødet med sukker!

    Min favorit er Lemonlicious!

    SvarSlet
  4. Ja, har prøvet det med lakrids-teen. Det er bare lækkert!!!

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget