mandag den 23. maj 2011

I'm back!

Na na na na na na (Eminem sang kom lige i hovedet :))
Men her har I mig tilbage! Jeg afleverede godt nok bacheloren allerede sidste mandag, men jeg har haft brug for at have en uge fri derefter, og det var rart! Mig, som ellers tjekker mail 6 gange om dagen og er online 15/7 (ja ja, jeg sover jo også og sådan...) har faktisk haft op til 3 (TRE) dage i streg hvor computeren ikke har været tændt!

Men jeg har hvilet og jeg er klar igen - både til bloggeriet, men også min almindelige hverdag, så vær forberedt på at blive bombet til med indlæg de kommende dage.

Mit køkken har allerede idag måtte sande at jeg er på toppen igen. Aftensmaden stod på en lækker gratin med blomkål, kartofler og bacon og ovnen er stadig på arbejde, for der er en dejlig limekage i netop nu :)

Anyway, læn jer tilbage og vær klar på de mange indlæg jeg har brændt inde med de sidste 3 uger. Jeg har i min pause mistet en fast læser og det er jeg selvfølgelig ked af, men samtidig er jeg lykkelig over at det kun er én enkelt som er smuttet! Er I der stadig og klar på nogle opskrifter? :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget