fredag den 8. april 2011

TEST EN EL-BIL

kan du komme til hvis du er bosat i Esbjerg, Aabenraa eller Gentofte kommune!
Netop nu søger de nemlig test-familier til at afprøve elbiler rundt om i landet. 
Du kan ansøge her på hjemmesiden http://www.testenelbil.dk/

Jeg var ellers godt igang med at ansøge da det lød sjovt, men så kom jeg til nogle spørgsmål om sikringer og sådan noet og skulle derfor bruge hjælp fra Tommi og puha, det var vist godt jeg gjorde det! Vi læste det igennem og det viser sig jo at være et bøvl! Det koster en del i strøm ift. vores dieselbiler, de fleste elbiler kan kun køre omkring 60-80 km. på én opladning (vi kører hver ca. 90 km. om dagen!) og så er tophastigheden ikke ligefrem motorvejsegnet på dem alle. Så jeg droppede det og istedet smuttede vi til Bramming og købte en fin Golf 1, cabriolet!

Så nu har vi to cabrioletter stående, men mon ikke vi får solgt Forden så snart vejret bliver lidt bedre? Nogle interesseret? Hi hi..

Anyway, det er fredag og weekenden byder på ridetur, opgaveskrivning, kæledyrsmesse i Fredericia imorgen og afslapning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget