søndag den 17. april 2011

Søndagen i billeder....

 Imens Tommi render og fælder træer udenfor sammen med hans bror
 er jeg ved at gøre aftenens dessert klar indenfor. Opskriften er fra denne bog

Der findes delte meninger om Mette Blomsterberg - men hvis du er i tvivl, så er jeg altså fan! Opskrifterne er lækre og mange af dem er også nemme at gå til for en amatør som mig.

Jordbærene står nu i appelsinmarinade i køleskabet og jeg støvsuger, lufter ud, vasker tøj, rydder op, osv. Senere vil jeg en tur ud på Laban og så kommer der ellers gæster i aften til en omgang grill... Håber dælme ikke der er udsolgt af kartoffelsalat og flutes hos købmanden endnu....

God weekend! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget