fredag den 22. april 2011

Skærtorsdag i Esbjerg!

Er lig med MC-træf!

De sidste 4 år har Tommi og jeg deltaget, da han er motorcykelist (hedder det det?).

I år vurderes det til at vi var omkring 3000 motorcykler derinde pga. det gode vejr. Vi har tidligere været med i øsende regnvejr hvor vi egentlig ikke gad, men nu er det jo tradition efterhånden.

Vi spiste morgenmad i Tobøl MC-klub hvor svigerfar+kone er medlemmer og kørte derind ved middagstid. Frokosten stod på Sunset og ParadisIs, som jeg dog må sige at jeg mildest talt var ret så skuffet over! Lakridsisen var noget 'salt'-lakrids og mindede ikke meget om det jeg havde forestillet mig og Daim-isen var heller ingen succes (ville have foretrukket en McFlurry med daim til en hver tid!).

Anyway vi havde en dejlig dag og sluttede aftenen af med en ridetur hvor Tommi løb ved siden af!

Vil du læse mere om MC-træffet og se de billeder som jeg ikke fik taget, hi hi? Så er der noget her og her.

Idag står Langfredag på Bachelorskrivning og en ridetur iaften forhåbentlig! ;) God påske derude!

4 kommentarer:

  1. rigtig god påske til dig også! Lyder som i havde en god dag - jeg var ikke dernede i år, men må have været så lækker med vejret!

    Og jeg er også lidt skuffet over paradIS, vil til enhver til hellere have fra casa crema/drømmeis eller hvad de nu kalder sig :-)

    SvarSlet
  2. Dejligt at jeg ikke er den eneste :) Heldivis begynder Netto fra midten af maj at sælge de små bøtter Ben&Jerry's, så det bliver nok købt med hjem en gang eller to.

    Træffet var skønt med rigtig mange besøgende. Heldigvis havde vi pakket sandaler i tanktasken, så vi skiftede så snart vi ankom :)

    SvarSlet
  3. Han må da være en biker, haha. :D

    Jeg tror, det gælder om at smage de rigtige varianter. Hasselnød og pistacie er i hvert fald rigtig gode ifølge mig. :D

    SvarSlet
  4. Uh, en hasselnødis? Den må jeg prøve næste gang!

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget