torsdag den 14. april 2011

Rundtur på badeværelset!

Ja, okay, kun en lille tur, da resten er ret kedelige, basale ting, såsom toilet, skabe, osv..
Mit øreringestativ, som jeg elsker! Ville nu gerne have en endnu større model, men den fylder til gengæld også mere. Den giver jeg et dejligt overblik over mine øreringe og pynter flot i vindueskarmen.

Den anden dag købte jeg ny håndsæbe og håndcreme til badeværelset. Efter vi har fået en 'trykpumpe-creme' derud er det nemmere lige at smøre hænderne - succes! Cremen købes i Netto til 15 kr. Sæben er sørme også fra Netto til 29/49,- alt efter størrelse.

Dagen står bl.a. på vasketøj som er ved at være tiltrængt! Derudover skal jeg lige vaske op og støvsuge inden kl. 8.30, for der tager jeg over og rider, da jeg skal være på skolen kl. 13.30 til bachelorvejledning.

God torsdag - (gud, så er det snart WEEKEND!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget