torsdag den 14. april 2011

Overvejelser

Herhjemme er jeg gået i overvejelser... Tommi køber og sælger ca. 1 bil i ugen, så der er altid en ny bil at kører i når jeg skal på arbejde og det har resulteret i mange flirts gennem tiden og dengang han i sin tid fik en smuk golf 2, gtd'er i var jeg forelsket på stedet og jeg solgte min bil og fik den istedet. Det var i august sidste år og vi har haft mange gode stunder sammen, da golf'er er så pålidelige (og måske fordi kæresten er mekaniker.....)
Men nu har vi fået denne fine Vectra hjem og jeg må sige jeg at jeg kan mærke kinderne blusse op når jeg kører i den. Så nu er jeg i overvejelser om at skifte golfen ud... Puha, sikke en beslutning... 

2 kommentarer:

  1. Sig lige til hvis du får lavet den perfekte dip-opskrift med løgpulver :-)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget