mandag den 25. april 2011

Mig og Ebbe...

Eller Ebbe og jeg hedder det vel egentligt. Anyway

Nogle er idag helt skudt i Johnny Deep, Brad Pitt, osv. Men min store (skuespiller-)kærlighed går til Ebbe Langberg! Den mand kan få mig til at danse på tungen i regnvejr!
Yndlingsfilmene med ham er klart diverse sømandsfilm og Han, Hun, Dirch og Dario hvor han er tæske-lækker! Og se ham lige i Frøken Nitouche!!!


Er det mon helt tilfældigt at han døde kun 3 dage efter jeg blev født?
Tommi godkender heldigvis mit crush på Ebbe og hvis jeg er trist lokker han mig nogle gange med en Ebbe-film og straks er jeg glad igen.
Måske fordi han selv har en crush på den unge udgave af Ghita! 

6 kommentarer:

  1. Ej okay......jeg troede jeg var den eneste i Danmark under 70 der stadig kunne sukke over ham. Min dumme veninde var bare meget mere til Ib Mossin, da vi var små. Skal vi lave en klub?:-)

    SvarSlet
  2. Hi hi.. Han er jo gudeskøn og den stemme der *smiley der smelter*
    Ib Mossin er skam også ret så fin i Far til Fire-filmene, men han når jo ikke Ebbe til knæhaserne!
    Gos weekend!

    SvarSlet
  3. Jeg vil sige, at jeg er 19 år gammel og jeg er også selv helt vild med ham!

    SvarSlet
  4. He he he he :) Han er fantastisk eye candy :)

    SvarSlet
  5. Sidder lige præcis nu og ser Peter's baby, min absolutte yndlings gamle danske film. Han er simpelthen så skøn! Der er bare noget over ham, som er helt fantastisk. Og så synes jeg at ham og Ghita, altid havde en fantastisk kemi på skærmen. Skal siges her, at jeg er 16 her ;-) Synes nu også Ib Mossin var ret så skøn i Næsbygård filmene, og i Far til fire.

    SvarSlet
    Svar
    1. He he sådanne mænd laves bare ikke mere desværre.
      Ib Mossin ser jeg altid som en skurk, så han falder ikke i min smag ha ha

      Slet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget