tirsdag den 5. april 2011

Madbudgetsprogram

Jeg er jo aktiv bruger på Jubii's debat og jeg er mest at finde i madforummet, men ofte kigger jeg også forbi Penge, privatøkonomi og forsikring-forummet, da det er fyldt med gode råd. Den anden dag var der f.eks. en sød bruger som 'lavede' dette madbudget i Excel og han har endda lagt det ud så alle kan hente det :) Det er rigtig smart! Man starter med at skrive hvor mange penge man har til mad hver måned - jeg har afsat 2000,- pr. måned for nogle måneder er der jo fester/gæster, osv. Så taster man ellers bare pr. måned og så kan man automatisk følge med i forbruget - dødnemt! Hvis I er nysgerrige kan det hentes HER. Når man vil skrive i programmet beder den om en kode - her skriver I: RBO og så fungere det ellers bare! Jeg er ihvertfald allerede glad for det :) Og da jeg selv stinker til Excel er jeg glad for at der findes nogle som deler ud af deres evner! Hvis I vil læse mere om det er tråden fra debatten her.

3 kommentarer:

  1. Der ser godt nok fint ud, måske jeg skulle forsøge mig. Er bare bange for at jeg får et chok, når jeg ser resultatet ;-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  2. Hi hi.. Jeg synes det er en rigtig smart måde at huske tallene på istedet for at skulle gemme boner i en måned..

    SvarSlet
  3. Ihhhh..
    Tak for det tip..
    Har prøvet at skrive om hvad man bruger penge på. Det er nu ret sjovt, eller hvad man nu sklal kalde det. Men det er meget fedt at få et overblik over sit forbrug, synes jeg..

    :-))

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget