torsdag den 14. april 2011

Krydderi-pusher!

Forrige weekend var vi til stumpemarked i Herning og selvom det stort set kun er fyldt med gammelt ragelse og en masse bilstumper, så er der også min helt egen krydderi-pusher! De har ALT og det er billigt! Sidste gang blev det til følgende
Krymmel: After Eight, Pistacie, Salmiakflager og Mint.
Krydderier: Baconkrydderi, Ostekrydderi, Fennikefrø, Orangeskaller og Lakridspulver (købte to poser fordi det var så billigt). Derudover fandt jeg en pose Løgpulver en dag jeg var i Tiger - mere om det længere nede.
Så faldt jeg over denne pose lækre solsikkekerner med chokoladeovertræk - mums!
Sidst, men ikke mindst, var der denne pose guldkrymmel som Tommi havde købt for noget tid siden til mig og lige da jeg så den blev jeg ret skeptisk, da jeg mindes en historie inde hos MissMuffin om noget guldkrymmel. Men bare rolig, disse kan spises, hi hi.

Men altså, krydderi-pusheren hedder T.I. Krydderier og til stumpemarkede er priserne 12 kroner pr. pose og 11 poser for 100 kr, hvilket er rigtig billigt i mine øjne :) Men kommer I ikke lige forbi et stumpemarked, så findes de også på internettet, lige her til fine priser.

Løgpulver: da jeg boede hjemme prøvede min mor og jeg tit på at lave vores egen dild-dip ligesom Kims, Taffel, osv. Men ligemeget hvad smagte det aldrig rigtig helt som det man køber. Vi læste bagpå og der stod løgpulver på dem allesammen. Så nu er det købt og så skal jeg ellers igang med at afprøve nye dip-opskrifter ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget