mandag den 4. april 2011

Hvor blev weekenden af?

Ja, jeg har jo arbejdet mig igennem weekenden og gud hvor er jeg dog træt nu. Idag var jeg så hjemme hos min studieveninde og skrive på vores bachelor og derefter på arbejde. Imorgen er jeg heldigvis fri fra både bachelor og arbejde! Så den står på tøjvask, støvsugning og en god ridetur hvis vejret ellers arter sig. Eller det vil sige at vores vejleder lige har skrevet at han vil se os kl. 11 imorgen, ih.. Anyway, der er styr på madplanen i denne uge og idag har vi fået lækkert hjemmelavet pizza, som Tommi havde klar da jeg kom hjem fra arbejde. Vi snakkes imorgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget