tirsdag den 19. april 2011

The game must go on...

I søndags fik jeg jo en fin award inde fra Trine og den må jeg hellere komme igang med ;)

1. Hvorfor startede du med at blogge?
Jeg har i flere år været inde på Jubii's debatforum og specielt i madforummet. Da jeg flyttede hjemmefra og pludselig selv stod og skulle lave mad hentede jeg meget inspiration derinde fra og der gik jo ikke længe inden jeg selv begyndte at fotografere min mad og poste dem derinde. Det resulterede i at flere og flere begyndte at efterspørge opskrifter på mine ting. Så med inspiration hentet hos NewYorkerByHeart oprettede jeg denne blog, så opskrifterne blev foreviget med billeder på! Siden har det nu udviklet sig til en hverdagsblog, hi hi.-.
2. Hvilken blogger følger du?
Der står ca. 30 på min blogliste lige pt. og 90% af dem er pga. mad/opskrifter. Resten er sjove hverdagsblogs med gode billeder/gode indlæg.

3. Favorit make-up mærke?
Jeg bruger generelt ikke meget make up - kun mascara og den er fra Rimmel. Men i creme, make up-fjerner og ansigtsrens bruger jeg Derma - den lyserøde.

4. Favorit tøjmærke?
H&M - off course.

5. Dit "må-ha'" make-up produkt?
Som skrevet bruger jeg stort set kun mascara, så det må blive den. Ser simpelthen SÅ død ud, uden.

6. Favoritfarve
Det skifter :) Men pastelfarver er lækre
7. Favorit parfume
Dior Addict 2
8. Favorit film
Det svinger. Jeg er begejstreret for film som kan fange min opmærksomhed, for som regel sidder jeg med computer samtidig med at vi ser film. Men generelt er jeg fan af alt med Christina Ricci :)

9. Hvilket land vil du besøge og hvorfor?
Over there - off course! Jeg er stærkt fascineret af USA og vil gerne opleve det engang. Ellers er det drømme om Island på hesteryg der står på ønskesedlen

10. Hvad glæder du dig mest til i den nærmeste fremtid?
At min bachelor bliver færdig, eksamen overstået og at jeg rent faktisk kan skrive en hel uddannelse på mit CV. Det er da for vildt!

Jeg synes selv det er fedt at blive linket til ved sådan en award her, så måske disse personer vil lege med?

Natasha fra InMyShoes
Lise fra LisePåSU
Kristine fra CookieCrumble
Emilie fra Evt-Emilie

Håber I alle vil lege med og hvis andre vil svare på spørgsmålene er I også velkomne! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget