onsdag den 13. april 2011

From the U, S and A....

Søs kom hjem fra New York i sidste weekend og det indebar jo lidt gaver til os her i Rebelsig...




Lækre ting til badeværelset :) Derudover fik jeg endnu flere produkter til håret, chokolade, tygegummi med Ben&Jerry-smag og lidt tøj. Tommi fik en masse tøj fra bl.a. Ed Hardy og Tommy Hilfiger samt en after shave. Uh, var helt ved at glemme det. Fik også en fin clutch fra Juicy Couture!

Jeg håber godt nok at jeg en dag kommer derover og selv oplever det store land! Har I andre været der?

5 kommentarer:

  1. Det har jeg ikke, og jeg har egentlig heller ikke det store ønske derom - men jeg kunne super godt tænke mig den Tigi After Party dér :D Heldige dig med de fine gaver.

    SvarSlet
  2. Lækre ting du har fået :-) Kan slet ikke vente til jeg skal gense "min" by til september og vise den til kæresten første gang....

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  3. Skønne gaver! Jeg har været i USA og jeg shoppede amok fordi det var så billigt ;-)

    SvarSlet
  4. Ja, rigtig dejlige gaver :) Især hårprodukterne som jo koster en mindre formue herhjemme! :)

    SvarSlet
  5. Hold da op, nogle lækre gaver - hvor er du heldig (:

    - Kit

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget