mandag den 11. april 2011

Få mere energi!

I denne uge har jeg givet mig selv en udfordring - okay, faktisk først fra imorgen af, men så næsten en uge :)

Jeg skal få mere energi. Lige pt. er jeg ved at dø hvis jeg ikke ligger i sengen senest kl. 21, hvilket ofte er lidt svært eftersom jeg først har fri kl. 20.30... Jeg gad virkelig godt være sådan en som vågner tidligt, for jeg har rigtig meget energi og motivation om morgenen imens Tommi sover, men det er nu ikke tit jeg står op ret meget før ham.

Så i denne uge skal jeg prøve lidt forskelligt for at få forbedret energien!
Jeg vil først og fremmest tage alle mine vitaminpiller samt en Q-energipille.
Så vil jeg prøve at spise min. 400 gram frugt og grønt dagligt, selvom det er meget meget mere end normalt!
Bytte sodavanden ud med vand

Så jeg prøver at forberede mig på det ved at
Lave isterninger, så jeg gider drikke koldt vand :)
Købe frugt som jeg kan lide, selvom det er lidt dyrere (meloner, druer, snack-agurker, osv.)

Har I andre nogle gode råd til mere energi? Jeg har ikke rigtig tid til at dyrke mere motion end det ridning jeg får 3-4 gange om ugen, selvom jeg godt ved at det øger energiniveauet.

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en god ide! Jeg har også bare rigtig træt tidligt på aften, hvis ikke jeg får en middagslur.
    Mht pillerne, hvilke vitaminpiller spiser du? Hvis jeg må sprøge? Hvor køber du Q-energipiller henne? :)

    SvarSlet
  2. Uh, jeg udfordrer også mig selv for tiden :) Det er en rigtig fin idé at købe noget godt frugt, det er næsten bedre end slik nogle gange.

    På et tidspunkt spiste jeg jernpiller, hvilket hjalp meget på mit energiniveau.

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget