onsdag den 23. marts 2011

Planlægningsmesteren!!

Jeg har tidligere været god til at lave madplan hver uge og holde den nogenlunde, men så fik en vis herre lidt et flip over min planlægning og ville gerne have noget mere spontant mad!
I sidste uge fik han så nok af de evige uromantiske opkald med ordlyden "Hvad skal vi have til aftensmad?". Så nu har jeg atter lavet en madplan for resten af denne uge og for den kommende.
Resten af denne uge står den bl.a. på salat med varmrøget laks, pasta med bøffer, oksekødssuppe med skinke/purløgsboller og kyllingegryde.

Og næste uge lyder sådan:

Mandag Aspargespie med kylling
Tirsdag Lakselasagne
Onsdag Kyllingefrikadeller med karry-grøntsager
Torsdag Pastasalat med røget mørbrad
Fredag Bøf med bacon, svesker og æbler

Lørdag og søndag er med vilje tomme, da jeg arbejder sent begge dage og så at der er mulighed vi kan spise rester en af dagene.

Derudover har jeg lavet en indkøbsliste! Wuhuu! Den er under udarbejdelse, men det er lige overordnet. Nederst er der en reminder om hvad jeg skal tage op af fryseren.

Nu må vi se om vi kan holde det i en uge og se om det sparer os tid, penge og dumme opkald.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget