tirsdag den 15. marts 2011

Misundelse...

Årh hvor ville jeg dog gerne have været med til Madbloggertræffet.

Jeg fik ellers en mail for 2 uger siden fra Birthe (NYBH) om at der var kommet et afbud og jeg kunne få pladsen. Desværre havde jeg sagt ja til en arbejdsweekend og efter ihærdigt at prøve at bytte den, blev jeg nød til at melde pas til træffet :(

Og nøj hvor jeg ærger mig - specielt når jeg ser de Goodie-bags som arrangørerne havde samlet sammen!

Ud fra alle billederne og beskrivelserne fra deltagerne kan jeg kun sige én ting!

Jeg håber virkelig det kommer til at finde sted igen - og så skal jeg nok være den første som melder mig til!!

4 kommentarer:

  1. Tro mig, jeg har det på samme måde som dig...
    Grøn af misundelse og rød af ærgelse..
    Knus irene

    SvarSlet
  2. Så må vi sørge for at komme med næste gang - hvis der bliver sådan en :)
    Jeg var total bange for at møde de andre - især fordi jeg er den yngste (tror jeg nok) og kun er madblogger på niveau med en elev i 7. klasses hjemkundskab :)

    SvarSlet
  3. Alder har jo ikke noget at sige. Jeg tror nok, at den yngste var 23 - og jeg er vel en af de ældste (fylder 40 i år) - men det er jo ikke noget der mærkes. Mad har ingen alder :-)

    Jeg håber, at I begge kommer med en anden gang...

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  4. Jeg tror ikke du behøver være bange for at være den yngste - så vidt jeg ved var der flere der deltog, som ikke var meget ældre end dig :-)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget