fredag den 25. marts 2011

Maj-Britt 80 år!

Det ér altså smart! Jeg tager en del vitaminer og tilskud pga. flere ting - 1. Jeg spiser ingen citrusfrugter og andet frugt, så får ikke mange c-vitaminer, 2. Mit hår er meget tynd, så Silica hjælper lidt på at gøre det stærkere, 3. Jeg får ikke meget fisk til dagligt, så fiskeolie-pillerne giver mig et tilskud af det jeg mangler.

Så nu er der styr på hvad jeg tager om morgenen og aftenen. Smart smart, selvom Tommi siger det kun er noget for gamle mennesker ;) Hi hi...

3 kommentarer:

  1. Det er lidt gammel-menneske-agtigt, men skide smart :D
    Hvilke fiskeoliepiller tager du? Jeg synes det er en jungle, men kunne godt tænke mig selv at begynde, da jeg så godt som aldrig spiser fisk.

    SvarSlet
  2. Det er bare de billige fiskeolie fra Netto :) Ved ikke om de har nogen virkning - men det overbeviser jeg mig selv om :D

    SvarSlet
  3. Haha, jeg har også købt sådan nogle til mine vitaminer. Min kæreste ryster altså også på hovedet af mig :-)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget